7 Haziran 2009 Pazar

ADIM ADIM





Bir adım atmanı beklerken senin
Seni hapsettim kendime
Ellerini bıraktım serbestsin artık
Bir yol çiz kendine

İster bir adım at bana
Ya da uzaklaş benden
İstersen kıpırdama dur yerinde

Anladım ki bizim için dönmez dünya
Durur durduğu yerde
Geri sarar hep filmini hayat
Takılır en güzel yerinde

Merak etsek de öğrenemeyiz ne var dağların arkasında
Denemeden
Kısıldım kaldım ben ile biz arasında
İstemeden
Bunlar geçti içimden şimdi isteyen üstüne alınabilir kelimelerimi sahibi istemedi boştalar şimdi...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Dünya ne zaman döner iki kişi için? Ruh eşini bulunca mı? Bilemiyorum. Ben de çok kısıldım kaldım, ben ile o arasında ve baktım ki bizim içinde dönmeyince Dünya artık ilerlemezmiş hiç bir şey; kopma vakti gelirmiş.

Güzel yazmışsın!

Yorum Gönder