24 Eylül 2009 Perşembe

KENAR MAHALLE CELEBRITYSI =)



Hayat çok neşesiz bugünlerde.Belki o da benim gibi grip olmuştur,sürekli akıyodur burnu o yüzdendir karartısı sıkıcılığı.
Halen duraklama devrini yaşıyorum hayatımın ilerlemeye geçmeden önceki son günlerimdir diyerek avutuyorum belkide kendimi.
İmitasyon bir celebritylik yaşadığım bu doğduğum küçücük şehirde artık fazlasıyla sıkıldım . yolda gördüğüm her 3 kişiden 1 i neredeyse beni konuşur oldu
*aaa biliyomusun okulu bırakmış bizim oğlan istanbula yerleşicekmiş artiz olmaya
** yok yok reklam tv okucakmış kıııız
*** bilmeden konuşmayın günahtır su ürünleri okucak diyorlar babası izin vermiyomuş
bu ve buna benzer dolu şey duyuyorum işin tuhafı benim bir kelime dahi etmemiş olmam
insanlar nerden nasıl duyar atar bilmiyorum bilemiyorum
bu yazımı tüm o varoş hemşehrilerime itaf ediyorum.

SÜPRÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜZ!

2 yorum:

persim berry dedi ki...

Ünlü oldun

HAYAL FABRİKASI dedi ki...

tahtımı şu an devretmeye razıyım =)
çakma celebrity çok bide ben olmıyım

Yorum Gönder