3 Şubat 2009 Salı

BENİ DÜŞÜNMENİZ GEREK


BENI DUSUNMEMİZ GEREK
Yükleyen mehmetselcukbilge

Hep blog okumakla olmaz bazen kültürel şeylerde yapmalıyız ki ufkumuz genişlesin
işte böyle bi andada beni düşünmeniz gerek karşımıza çıkıyor güzel eğlenceli bir oyun
bilgi almak için aşağıdaki yazıdan yararlanabilirsiniz şimdiden iyi seyirler =)

HAYKO CEPKİN müzikleri ile,
can yakan bir KOMEDİ oyunu
BENİ DÜŞÜNMEMİZ GEREK başlıyor!

"...beni düşünmemiz gerek. Kısıtlı koşullar altında, sefalet içinde yaşamaktan sıkıldım. Ben de artık iyi bir hayat istiyorum..."

BENi DüŞüNMEMiZ GEREK
Bilet Rezervasyon 0212 292 63 84
selcuk@platofilmokulu.com

Gösterim Tarihleri:
7 Şubat 2009 Cumartesi 15.30 / Plato Film Okulu Sahnesi

Reji ve Tasarım
Haki Biçici
Sanat Yönetimi: Mehmet Selçuk Bilge
Müzik: HAYKO CEPKİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder